statistiche web Forum ItaliaRomania.com - traduzione di alintat
Forum ItaliaRomania.com

Forum ItaliaRomania.com
Nume Membru:

Password:

Inregistreaza-te
Salveaza Password
Password Uitata?

Menu rezervat Membrilor - Inregistreaza-te  numai asa iti vei gasi noi prieteni si vei avea acces la toate informatiile 

>> Daca ma bucur ca invat ceva nou, este ca sa-l impartasesc altora.
Mergi la pagina Facebook Dupa 6 ani, 3.509 subiecte si 51.465 de mesaje, Vechiul Forum
a devenit arhiva. Cauti ceva? Da click aici!

Lista Forum
 Informatii Utile
 Limba Italiana (si romana) pentru toti
 traduzione di alintat
Urmatori membri citesc acest forum Aici Este:

Bookmark this Topic 
Autore Discutia  

roberto83

Nou Membru

Introdus In - 12/07/2011 : 09:33:25  Link direct la aceasta discutie  Arata Profilul Trimite lui roberto83 un Mesaj Privat Adauga roberto83 la lista ta de prieteni  Raspunde Quotand
Ciao a tutti,
volevo chiedere gentilmente il significato della parola alintat.

Sto da poco con una ragazza rumena che non parla bene italiano e spesso i "buchi" che ha in italiano ovviamente li tappa col rumeno. Alcune cose le capisco ma altre non ci arrivo minimamente.

Ho cercato su google ma mi esce "viziato", io penso che possa avere un diverso significato secondo il contesto...

Grazie

Regiune Lombardia  ~ Provincia.: Milano  ~ Oras: milano  ~  Mesaje: 5  ~  Membru din: 12/07/2011  ~  Ultima vizita: 29/10/2013

Google Adsense

Mountain View

andreisacca

Membru Mediu

Introdus in - 12/07/2011 : 10:36:14  Link direct la acest raspuns  Arata Profilul Trimite andreisacca un Mesaj Privat Adauga andreisacca la lista de prieteni  Raspunde Quotand
.....coccolare

Semnatura lui andreisacca 
PADRONE DI NIENTE MA SCHIAVO DI NESSUNO

Regiune Lombardia  ~ Provincia.: Brescia  ~ Oras: esine  ~  Mesaje: 221  ~  Membru din: 10/07/2011  ~  Ultima vizita: 09/07/2014 Intoarce-te la inceputul paginii

roberto83

Nou Membru

Introdus in - 12/07/2011 : 11:18:41  Link direct la acest raspuns  Arata Profilul Trimite roberto83 un Mesaj Privat Adauga roberto83 la lista de prieteni  Raspunde Quotand
Grazie 1000, sei stato molto gentile!!

Regiune Lombardia  ~ Provincia.: Milano  ~ Oras: milano  ~  Mesaje: 5  ~  Membru din: 12/07/2011  ~  Ultima vizita: 29/10/2013 Intoarce-te la inceputul paginii
  Discutie  
      Bookmark this Topic 

Mergi la:

Herniasurgery.it | Snitz.it | Crediti Snitz Forums 2000
Aceasta pagina a fost generata in 0,14 seconde.
Search Engine Optimization